SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    MSE
    Firewall
    MSE

Browser instelling bij Ideal betaling

Het lukt mij niet om een Ideal betaling te doen. Als ik doorgezonden wordt naar de betaling per bank, krijg ik de mededeling dat het niet mogelijk is en dat ik de browserinstelling dien aan te passen. Ik kan echter nergens de juiste browserinstelling ontdekken.
    Ik gebruik Vista Home Primium en IE 7.
    Graag advies.

Lid van Verdienste Schermafbeelding van Michael4446
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Start IE7 eens, ga naar Extra en klik op Internetopties. Ga vervolgens naar tabblad Beveiliging en klik onderaan op Standaardniveau. Bevestig met een klik op Toepassen en OK. Lukt het dan wel of nog niet?
    Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    krijg ik de mededeling dat het niet mogelijk is en dat ik de browserinstelling dien aan te passen.
    Welke instellingen dien je aan te passen?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    MSE
    Firewall
    MSE

Browserinstelling bij Ideal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    Welke instellingen dien je aan te passen?
    Expliciet worden de browserinstellingen genoemd.
    Maar wat is dan de juiste instelling?
    Overigens dank voor de snelle reactie

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    MSE
    Firewall
    MSE
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael4446 Bekijk Berichten
    Start IE7 eens, ga naar Extra en klik op Internetopties. Ga vervolgens naar tabblad Beveiliging en klik onderaan op Standaardniveau. Bevestig met een klik op Toepassen en OK. Lukt het dan wel of nog niet?
    Dank voor de snelle reactie. Ik heb jouw advies opgevolgd maar jammer zonder resultaat!

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Zou er een pop-up moeten verschijnen (die jij dus niet te zien krijgt)?
    Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    MSE
    Firewall
    MSE
    Ik krijg inderdaad geen popup. Na de melding van het mislukken van de transactie ben ik ook de verbinding net de website van de winkel kwijt.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online Armor Premium
    Had 't probleem zelf ook en kon eigenlijk geen oplossing vinden. Toen maar besloten om Firefox te gebruiken voor de dingen die misgaan met IE

Ik kan bijvoorbeeld ook niet telebankieren bij de Postbank met IE. Het zal wel op te lossen zijn door ergens heel simpel een vinkje te zetten of juist weg te halen, maar welk vinkje is mij een raadsel.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tramweg Bekijk Berichten
    Ik krijg inderdaad geen popup. Na de melding van het mislukken van de transactie ben ik ook de verbinding net de website van de winkel kwijt.
    Welke beveiligingssoftware is er allemaal actief? Heb je voor toolbars of Add-ons voor IE7 geďnstalleerd staan?

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Eset Smart Security 10
    Firewall
    Eset Smart Security 10
    Ik heb precies hetzelfde probleem, maar niet met het directe telebankieren, alleen via IDEAL (in Firefox). Wanneer ik met mijn Firefox browser probeer te betalen met IDEAL, krijg ik telkens als ik de Rabobank site kom een foutmelding, dat om technische redenen deze dienst niet beschikbaar is, met een link naar informatie over de browser instellingen. Maar, ik kan met dezelfde browser wel zonder problemen telebankieren (bij dezelfde bank). Daarom snap ik niet waarom dat mis gaat. Ik heb de website domeinen van de rabobank, van ideal, en van de domeinen die de betreffende online winkels gebruiken voor hun online betaalsysteem (bijv. buckaroo of sogone, ik noem maar wat), allemaal toestemming gegeven voor javascript, cookies, installeren van evt. benodigde software, popups, enzovoort, ook in de OA firewall. Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Ik gebruik dan maar de optie "vooruit betalen" of "creditcarrd", en als alleen IDEAL kan gebruik ik Opera (veiliger dan IE, volgens sommigen zelfs veiliger dan Firefox).
    Laatst gewijzigd door Watchman; 07-02-09 om 19:01.

Forum Rechten