SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Beeld valt weg

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall

Beeld valt weg

Hallo,

Mijn beeld valt de laatste tijd weg, het gaat eerst trillen, er verschijnen spikkels en dan gaat het beeld op zwart, wit of gestreept. Dat gaat niet vanzelf over en ik moet dan de pc opnieuw opstarten.

Vaak gaat dat ook niet en krijg ik op de monitor 'geen signaal' te zien en blijft de monitor op standby. De pc geeft dan ook bij het opstarten geen piepje. Wat hij normaal wel doet.

Als ik dan opstart via de F8 knop en dan klik op 'computer normaal opstarten' doet ie het meestal wel gewoon.

Ik dacht eerst dat het aan de videokaart kon liggen maar omdat bij een nieuwe start de monitor vaak op standby blijft en dat piepje dat ontbreekt weet ik het niet meer.

Ik durf de pc niet zo goed open te maken omdat er nog een paar maanden garantie op zit. Het is een Medion, dit merk koop ik dus nooit meer, en is ondertussen al 2 keer opgestuurd geweest.
    Eerst omdat de harde schijf naar zijn grootje was (na 6 weken al) en toen omdat hij niet meer opstartte, de voeding is toen vervangen.

Draadjes heb ik al gecontroleerd, die zitten allemaal goed.

Wat denken jullie dat het kan zijn?
    Laatst gewijzigd door Loowier; 03-01-13 om 00:00.

Schermafbeelding van maser00

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 8 Pro 64
    Antivirus
    Microsoft Defender/MSE
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    1
    Waarschijnlijk videokaart of moederbord, in ieder geval hardware problemen... Zo snel mogelijk laten herstellen lijkt me het beste.

Het is een Medion, dit merk koop ik dus nooit meer, en is ondertussen al 2 keer opgestuurd geweest.
    Eerst omdat de harde schijf naar zijn grootje was (na 6 weken al) en toen omdat hij niet meer opstartte, de voeding is toen vervangen.
    Je krijgt bij Medion goede specs voor een lagere prijs, maar dat moet er ergens anders bespaard worden he...

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maser00 Bekijk Berichten

Je krijgt bij Medion goede specs voor een lagere prijs, maar dat moet er ergens anders bespaard worden he...

Daar was ik al achter, als de computer het doet is ie helemaal geweldig. Maar volgende keer toch maar een andere waar niet van alles aan kapot gaat.
    Bedankt voor je reactie, ik denk ook dat het het beste is als ik hem weer opstuur.

Forum Rechten