SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    1. Starter
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall

laptop geeft geen beeld meer bij windows inlogscherm

Hallo,

Ik kan mijn Asus N61JA laptop met windows 7 van de ene op de andere dag niet meer opstarten. Tot het scherm waar normaal gesproken het windows inlogscherm moet komen gaat alles als vanouds, maar op het moment dat dit scherm zichtbaar moet worden zie ik alleen een zwart scherm. Ik zie nog heel even het muisicoontje, maar die verdwijnt eigenlijk meteen en is ook niet meer terug te halen als ik de muis of touchscreen beweeg. Wel hoor ik nog het welbekende inlogdeuntje, maar dus geen beeld erbij (ook niet heel vaag op de achtergrond, zoals op andere fora vermeld wordt).
    Ik heb het volgende geprobeerd om het probleem op te lossen, zonder resultaat:

- opstarten in safe mode (ook hier kreeg ik een zwart scherm bij het windows inlogscherm)
    - opstarten met laatst werkende configuratie (idem)
    - opstarten met 640x480 video modus (idem)
    - batterij eruit gehaald, minuut de powerknop ingedrukt, batterij er weer in en opnieuw geprobeerd op te starten (idem)

Mijn laptop is ongeveer 3 jaar oud en is intensief gebruikt. Graag hoor ik of iemand een oplossing weet voor dit probleem. Alvast bedankt voor de hulp!

Schermafbeelding van maser00

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 8 Pro 64
    Antivirus
    Microsoft Defender/MSE
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    1
    Kan je taakbeheer openen (ctrl + alt + delete)?

Technische vaardigheid
    1. Starter
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Nee dat lukt niet

Forum Rechten