SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Private Firewall

Google Drive verplaatsen of niet?

Ik heb een 128GB SSD in mijn desktop pc zitten maar die geraakt stilaan vol. Ik zou zo'n 40GB kunnen winnen als ik Google Drive van mijn C: smijt en verplaats naar de andere HD of lijkt dat geen goed idee? Ik heb al eens gelezen dat je google drive beter op je c: laat staan of is dat intussen al achterhaald?

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Je kunt Google Drive verwijderen.
    Dit artikel is een Nederlandse vertaling van de uitleg op Howtogeek

Verder beschrijft een artikel uit Mostusefultricks hoe je zonder Microsoft-account je laptop kunt gebruiken, hoe je OneDrive kunt ‘unlinken’ en OneDrive volledig kunt verwijderen.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Private Firewall
    Beste dorado, met alle respect maar dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Ik weet dat ik Google Drive kan verwijderen of verplaatsen (jouw artikels gaan trouwens allemaal over OneDrive) maar mijn vraag is of het verstandig is mijn google drive (backup & sync versie) te verplaatsen van mijn systeemdisk c: naar mijn backup disk d: dit om ruimte vrij te krijgen op mijn SSD schijf. Ik meen in het verleden eens gelezen te hebben dat je google drive beter op je systeemschijf laat staan om synchronisatieproblemen te voorkomen. Maar ik weet niet of dit intussen al achterhaald is?

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Sorry voor het plaatsen van de verlkeerde zoekresultaten. Googlen levert alleen maar resultaten i.v..m. OneDrive op, geen Google Drive.

Succes iig verder met je vraag.

Forum Rechten